
Årets bottennapp inkasserades mot Piteå
Med två raka förluster i bagaget åkte Assyriska till norrland för att möta Piteå. Det som började som en solskenshistoria slutade med tunga mörka moln och åska för bortalagets sida. Det som började lovande slutade i årets bottennapp alla kategorier. Nu är frågan hur man studsar tillbaka från detta?