
Tillbaka i träning
Två veckors ledighet, det var allt våra spelare fick. Igår var de tillbaka i träning inför andra halvan av säsongen, som dra igång med bortamatchen mot Huddinge IF 7 augusti. Träningen avslutades med en samling där man blickade bakåt på den starka vårsäsongen och planerade framåt mot hösten.