Stefan Batan tror på moderklubben: "Därför håller vi oss kvar"

Stefan Batan tror på moderklubben: "Därför håller vi oss kvar"

Hammarbys assyrier Stefan Batan fokuserar på sitt allsvenska äventyr, men tankarna glider iväg till moderklubben i Superettan. - Det finns väldigt många moralhöjare som visar mycket känslor och kärlek, och det ger en extra boost, säger han.