Simon Strand: "Det har varit en ära att spela för detta landslag"

Simon Strand: "Det har varit en ära att spela för detta landslag"

Igår blev det klart att Simon Strand lämnar klubben och har istället skrivit på för Östers IF. Assyriska FF och Östers IF var överens om övergången och Strand lämnar omgående för flytt till Växjö. Redaktionen har fått tag på och pratat med Simon om hans tankar kring att lämna Assyriska.