Rany Georgis: "Det kommer gå bra för oss detta år"

Rany Georgis: "Det kommer gå bra för oss detta år"

Han anslöt närmast från AIK U-19 och stundtals tränade med A-laget, nu är Rany Georgis i Assyriska och vill visa framfötterna för tränarna Augar och Asmar. "Jag tycker att jag har kommit tränarna nära och känner en bra kemi med dem, förklarar Georgis för redaktionens Emanuel Barmasi.