Ingen publik släpps in mot Arameisk-Syrianska

Ingen publik släpps in mot Arameisk-Syrianska

Assyriska FF har längtat efter att släppa in sin publik för att se live fotboll och trodde det skulle bli så från och med 1 oktober. Dessvärre kommer det inte att bli så. "Varken vi eller vår publik har mått särskilt bra av restriktionerna och vi hoppades på en öppning, nu får vi återigen spela en match utan publik" meddelar ordförande Moussa Esa.