
Gabriel Aphrem återvänder till klubben
Assyriska FF kan idag glatt meddela att den egna produkten Gabriel Aphrem skrivit på för klubben. Gabriel spelade i Assyriska FF från sex års ålder fram till elva års ålder. Därefter fortsatte utvecklingen i AIK där han var utagen i den Allsvenska A-lagstruppen flertalet matcher. Nu återvänder 18 åringen till sin forna modersklubb och har skrivit på ett treårskontrakt.