
Första matchen avklarad för damerna: "De var överlyckliga"
Assyriska FF Dam spelade sin första match för säsongen. Kl 16:00 samlades laget utanför arenan för att åka mot Nyköping i matchen mot Nyköpings BIS klockan 18:00 i det härliga vädret. Detta var damernas första träningsmatch efter att ha tränat tillsammans sedan februari. Nu var det äntligen dags.