Damlagets första träning avklarad

Damlagets första träning avklarad

Tisdagen den 9 februari kl 19:15 var det äntligen dags för damlagets första träning. Att det var i -11 grader hindrade inte 15 tjejer från att dyka upp på Geneta Sportfält under denna tisdagskväll. "Först hade jag inte räknat med så många och för att vara den första träningen i dessa förhållanden så tycker jag att tjejerna var duktiga.", säger tränare Hanna Aphrem till redaktionens Emanuel Barmasi.