Batan ny sportchef i Assyriska: "Vi ska vinna serien!"

Batan ny sportchef i Assyriska: "Vi ska vinna serien!"

Han är en klubbikon och har spelat för Assyriska under tre olika sejourer, nu är Stefan Batan återigen tillbaka - denna gång som sportchef. "Ambitionen är att vara ett topplag i division 2 och spela i division 1 år 2021", säger Batan i sin nya roll till redaktionen.